Personal data policy
S.C. DOA PHARMA CONSULTING S.R.L. protejeaza si utilizeaza datele cu caracter personal, colectate in format online, conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 – Regulamentul general privind protectia datelor (“GDPR”), Legii de punere in aplicare a prevederilor GDPR, precum si oricaror decizii luate de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Protetiei Datelor cu Caracter Personal. Va asiguram ca datele dumneavoastra personale sunt colectate in mod legal, corect si transparent.
In primul rand trebuie sa definim, si este important sa intelegeti, cateva expresii:
„Date cu caracter personal” reprezinta in mod generic orice fel de informatie despre o persoana fizica, a carei particularitati poate conduce, direct sau indirect, la identificarea acesteia. Vom enumera, aici, cu titlu de exemplu, dar fara a limita la acestea: numele si prenumele, adresa geografica, orice numar de identificare, adresa de email, orice informatii despre localizare si orice alt identificator online precum dispozitivul folosit pentru accesarea internetului, adresa IP sau informatiile obtinute prin cookie-uri, etc.
„Prelucrarea datelor cu caracter personal” reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea/restrictionarea, stergerea sau distrugerea.
„Operator de date cu caracter personal” reprezinta orice persoana fizica sau juridica, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritatile publice, institutiile si structurile teritoriale ale acestora, care stabileste scopul si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. Operator de date (in sensul Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date) este S.C. DOA PHARMA CONSULTING S.R.L. persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Str. Bujorului, Nr. 8, Sc.1, Et.1, Ap.2, Craiova, Dolj cu numar de ordine in Registrul Comertului J16/315/2017, cod unic de inregistrare fiscala RO37099630, responsabil pentru prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in legatura cu website-ul.
„Acord” reprezinta consimtamantul liber si expres acordat, in cunostinta de cauza, cu privire la utilizarea datelor dumneavoastra personale in scopul declarat de noi, respectiv vanzarea bunurilor si/sau prestarea serviciilor specifice.
In ce priveste acordul dumneavoastra, in contextul colectarii si folosirii datelor personale, am luat toate masurile tehnice pentru ca sa ne puteti oferi acest acord in deplina cunostinta de cauza, de la prima si pana la ultima interactiune cu acest site.
Pentru indeplinirea scopului nostru comercial.
Scopul nostru comercial, prin raportare la obiectul de activitate al societatii noastre, este de realizarea relatiei contractuale dintre subscrisa si clienti in materia vanzarilor de produse specifice obiectului nostru de activitate, iar noile reguli de protectie a datelor cu caracter personal (GDPR), ce ne sunt opozabile, fac parte din acest context.
Pentru imbunatatirea serviciilor noastre.
Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta online, iar pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul si preferintele dumneavoastra pe website, sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.
Pentru imbunatatirea activitatii de marketing
Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse sau servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, precum si alte comunicari comerciale.
Pentru apararea intereselor noastre legitime
Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:
masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei fata de atacuri cibernetice:
masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;
alte masuri de gestionare a diverselor riscuri.
Prin urmare, ne angajam:
sa protejam confidentialitatea datelor dumneavoastra, aceasta reprezentand o prioritate deosebita pentru conducerea companiei noastre;
sa folosim aceste date pentru unicul scop de a va oferi o experienta personalizata atat pe website-ul nostru, cat si pe platformele online pe care ne promovam produsele si serviciile (Facebook si Google, etc).
Datele dumneavoastra personale vor fi utilizate doar daca avem acordul dumneavoastra, in mai multe moduri, in functie de natura si specificul lor. Mai jos am detaliat toate tipurile de date pe care le-am putea colecta si modul cum le-am putea folosi ulterior:
Adresa de email
In cazul in care ne-ati furnizat adresa dumneavoastra de email, aceasta va putea fi utilizata de noi pentru a va trimite emailuri de informare cu privire la oferte legate de produsele si serviciile noastre, la contracte in vederea semnarii, la facturi legate de achizitii, dar si la articolele si resursele conexe activitatii noastre, pe care le publicam periodic pe acest site;
Numele si Prenumele
In cazul in care ne-ati furnizat Numele si Prenumele dumneavoastra, vom putea folosi aceste date pentru a personaliza email-urile pe care le primiti de la noi. Platforma pe care o folosim este pentru prezentarea produselor si serviciilor noastre, si ne permite personalizarea, pe baza datelor furnizate, a experientei dumneavoastra in relatia cu noi, atat in mediul online, cat si in relationarea directa. In acest din urma context, acolo unde, si daca, este cazul, am putea folosi aceste date pentru a incheia contracte, exprese ori implicite, intre compania noastra si dumneavoastra;
Adresa de domiciliu sau de rezidenta
In cazul in care ne-ati furnizat adresa dumneavoastra de domiciliu sau de rezidenta, vom putea folosi aceste date pentru a incheia contracte cu dumneavoastra conform obiectului nostru de activitate, ori pentru a livra bunurile sau serviciile contractate prin intermediul website-ului.
Numarul de telefon
In cazul in care ne-ati furnizat numarul de telefon, aceste date vor putea fi folosite pentru a va putea contacta direct, in cazul in care achizitionati unul sau mai multe din produsele si serviciile noastre, in scopul informarii cu privire la eventuale modificari, in scopul confirmarii datelor sau pentru orice alte situatii ce ar impune contactarea dumneavoastra rapida;
Datele companiei (datele de facturare)
In cazul in care ne-ati furnizat datele companiei unde sunteti asociat, angajat, titular ori administrator, cum ar fi C.N.P. (la P.F.A./I.I.), C.U.I., Numarul de inregistrare la Registrul Comertului, adresa sediului companiei, contul bancar, numele bancii, numele si functia reprezentantului legal, vom putea utiliza aceste date pentru a incheia contracte prealabil convenite cu dumneavoastra;
Orice alte date personale necesare indeplinirii scopurilor comerciale
In aceasta categorie includem orice fel de date personale suplimentare care rezulta din natura obiectului nostru de activitate si au legatura cu necesitatea realizarii relatiei contractuale dintre noi si dumneavoastra, cum ar fi cu titlu de exemplu, dar fara a ne limita la: date despre bunuri detinute, orientare religioasa, orientare sexuala, date biometrice, date despre sanatate, familie, etc.
Datele despre browser/IP/dispozitiv
In cazul in care ati fost de acord sa le colectam, vom putea colecta detalii despre browser-ul folosit, adresa IP, despre dispozitiv, cum ar fi modelul de hardware, versiunea sistemului de operare, identificatorii unici ai dispozitivului si informatii despre reteaua mobila, inclusiv numarul de telefon. Folosim aceste date pentru a determina cum folositi site-ul nostru, scopul fiind sa facem schimbarile necesare pentru ca dumneavoastra sa gasiti mai usor informatiile pe care le cautati;
Identificatorii unici ai dispozitivului (denumiti uneori ID universal unic sau UUID) reprezinta un sir de caractere integrat de producator intr-un dispozitiv. Acesta poate fi utilizat pentru a identifica dispozitivul in mod exact (de exemplu, numarul IMEI al unui telefon mobil). Diversii identificatori de dispozitiv difera din mai multe puncte de vedere: valabilitate, daca pot sau nu sa fie resetati de utilizatori si modul in care pot fi accesati. Un anumit dispozitiv poate avea mai multi identificatori unici diferiti. Identificatorii unici de dispozitiv pot fi utilizati in diverse scopuri, inclusiv pentru securitate si pentru a detecta fraudele, pentru a sincroniza serviciile, de exemplu, mesajele primite pe adresa de e-mail a unui utilizator, pentru a retine preferintele utilizatorului si pentru a difuza reclame relevante.
Informatii despre localizare
In functie de autorizatiile dispozitivului dumneavoastra, colectam si procesam automat informatii despre locatia dvs. actuala. Utilizam tehnologii diverse pentru a determina locul, inclusiv adresa IP, GPS, punctele de acces Wi-Fi si turnurile mobile. Datele dumneavoastra despre localizare v-ar putea permite o experienta personalizata cu website-ul, produsele sau serviciile noastre, si ne va pute ajuta in elaborarea de statistici anonime in legatura cu utilizarea acestora.
Vom mai putea utiliza:
Antetul https
Avand in vedere stadiul actual al tehnicii, costurile de implementare si natura, scopul, contextul si scopurile prelucrarii, precum si riscul variatelor posibilitati de afectare a drepturilor si libertatilor persoanelor fizice, am pus in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate corespunzator, prin:
- pseudonimizarea si criptarea datelor cu caracter personal;
- capacitatea de a asigura confidentialitatea, integritatea, disponibilitatea si rezilienta in curs a sistemelor si serviciilor de procesare;
Cu alte cuvinte, Regulamentul GDPR impune ca informatiile sa fie protejate prin “masuri tehnice si organizatorice adecvate”, inclusiv criptarea datelor cu caracter personal si capacitatea de a asigura confidentialitatea continua a sistemelor si serviciilor. Certificatele digitale (inclusiv TLS / SSL) si criptarea sunt cerinte de facto pentru toate comunicatiile confidentiale din intreaga lume online de mai mult de 30 de ani si se numara printre cele mai omniprezente paradigme existente astazi.
Memoria cache pentru datele aplicatiilor
O memorie cache pentru datele aplicatiei este un depozit de date de pe un dispozitiv. Poate, de exemplu, sa permita unei aplicatii web sa ruleze fara conexiune la internet si poate imbunatati performanta aplicatiei permitand incarcarea mai rapida a continutului.
Stocarea datelor de pe web prin browser
Stocarea datelor de pe web prin browser permite site-urilor sa stocheze date intr-un browser de pe dispozitiv. Cand este folosita in modul „stocare locala”, functia permite salvarea datelor intre sesiuni (de exemplu, pentru ca datele sa poata fi recuperate si dupa inchiderea si redeschiderea browser-ului). O tehnologie care permite stocarea datelor de pe web este HTML 5.
Dispozitiv
Un dispozitiv este un computer care poate fi folosit pentru a accesa website-ul si serviciile noastre. De exemplu, un dispozitiv poate fi un computer, o tableta, un smartphone, sau orice alt aparat electronic dotat cu capacitati necesare unui browser si care se conecteaza la internet.
Informatii care nu sunt de identificare personala
Acestea constituie informatii inregistrate cu privire la utilizatori, astfel incat sa nu mai reflecte si sa nu mai faca trimitere la un utilizator ce poate fi identificat in mod individual.
Eticheta pixel
O eticheta pixel este un tip de tehnologie plasata pe un website sau in continutul unui e-mail, in scopul urmaririi activitatii pe site-uri web sau al momentului cand e-mailurile sunt deschise sau accesate si adesea este utilizata in combinatie cu cookie-urile.
Informatii personale senzitive
Aceasta este o categorie speciala de informatii personale, asociate cu informatii medicale confidentiale, cu originea rasiala sau etnica, cu convingerile politice sau religioase sau cu orientarea sexuala.
Jurnale de server
La fel ca in cazul majoritatii site-urilor web, serverele noastre inregistreaza in mod automat solicitarile de pagini efectuate cand un utilizator acceseaza site-urile noastre web. Aceste „jurnale de server” includ, de obicei, solicitarea dumneavoastra web, adresa IP, tipul de browser, limba browser-ului, data si ora solicitarii si unul sau mai multe cookie-uri care pot identifica in mod precis browser-ul dumneavoastra
Sumar
Nu sunteti obligat sa ne furnizati niciun fel de date, ci totul tine strict de optiunea dumneavoastra, insa este important sa intelegeti ca fara ele relationarea dumneavoastra cu noi poate fi limitata ori imposibila, si ca anumite parti din website este posibil sa nu functioneze corect, sa nu putem colabora, sau sa nu va putem anunta cu privire la produsele si serviciile din portofoliul nostru de care ati putea fi interesat. La randul nostru, enumerarea celor de mai sus nu incumba colectarea obligatorie a tuturor acestor date, ci este posibil sa colectam doar o parte dintre ele, in functie de optiunile dumneavoastra in relationarea cu noi.
As a general rule, we will store your personal data as long as you have an account on the platform https://oddysey.ro/
You may ask us to delete certain information or close your account at any time, and we will respond to such requests, subject to the retention of certain information, including after closing the account, in cases where applicable law or our legitimate interests so require. Deleting the data, however, will mean canceling your account, if it is active at the time of the deletion request.
If you agree to close your account and terminate your contractual relationship with us, your data will remain stored in our database for a further period of 60 days.
As for the information collected through cookies that could help to identify or identify you, it is stored for a period of 30 days. The cookies that contribute to the creation of statistical data regarding the use by you and other users of the website are anonymized and are stored for a period of 60 days.
We currently store and process your personal data on servers located in Romania. Also, to ensure total data security, we perform redundant encrypted backups of data stored on servers located in the European Union.
Datele colectate sunt folosite strict in scopul imbunatatirii relatiei dumneavoastra cu noi. Nu vindem, nu cesionam, nu punem la dispozitie sub nicio forma datele dumneavoastra catre terte parti. Oferim produse si servicii care se bazeaza pe increderea clientilor si a potentialilor clienti, iar siguranta datelor personale este esentiala in acest proces.
Tranzactiile financiare aferente serviciilor noastre vor fi gestionate de catre furnizorii nostri de servicii de plata. Vom partaja datele de tranzactie cu furnizorii nostri de servicii de plata numai in masura necesara pentru a va procesa platile, pentru a rambursa astfel de plati si pentru a ne ocupa de reclamatii si intrebari legate de astfel de plati si rambursari. Puteti gasi informatii despre politicile si practicile de confidentialitate ale furnizorilor de servicii de plata direct pe paginile lor de internet.
In cazul in care bunurile sau serviciile noastre vor fi livrate prin firme intermediare de curierat, va exprimati acordul ca datele necesare indeplinirii procedurilor de livrare sa fie furnizate partenerilor nostri curieri.
In cazul in care vom furniza datele utilizatorilor acestui site catre diversi parteneri contractuali cu care colaboram, ne vom asigura ca va vom cere prealabil acordul, iar contractele cu acestia vor contine clauze de confidentialitate.
Vor putea exista cazuri exceptionale si doar pe baza unor cereri oficiale, in care vom furniza datele utilizatorilor acestui site catre institutiile publice care aplica legea in Romania, aceasta furnizare de date fiind obligatorie prin lege.
Singurele date despre utilizatorii acestui site, la care terte parti au acces, sunt agregate si anonimizate – pe baza carora utilizatorii nu pot fi identificati.
Este posibil sa facem publice informatii care nu va identifica personal si sa permitem accesul partenerilor (ca editorii, advertiserii sau site-urile conectate) la acestea. De exemplu, este posibil sa facem publice informatii pentru a indica tendintele cu privire la folosirea generala a produselor/serviciilor noastre.
In cazul in care compania noastra este implicata intr-o fuziune, intr-o achizitie sau intr-o vanzare de active, vom continua sa asiguram confidentialitatea tuturor informatiilor cu caracter personal si vom notifica utilizatorii afectati inainte ca informatiile cu caracter personal sa fie transferate sau sa intre sub incidenta unei alte Politici de confidentialitate.
If we have your consent, we will be able to send you, by email, marketing messages in order to inform you about elements of our activity that might interest you, events that we would organize, about the new articles published. on this site and about useful articles published on other sites on the Internet.
Unsubscribe from newsletter
You can unsubscribe from the newsletter at any time using one of the methods below:
By clicking on the unsubscribe link from any newsletter already received from us;
By sending an email to us, requesting unsubscription.
We will ensure that you no longer receive our email marketing messages. The request will be resolved within a maximum of 48 hours from receipt.
Occasionally, we may conduct online advertising campaigns to inform you about the products and services we offer and/or about the articles published on this site.
For this purpose, we use the main social networks and advertising, Facebook and Google, etc., as well as several techniques for identifying users in campaigns – based on demographic data (gender, age, geographic distribution, proximity), or interests – this information is made available to us by the networks mentioned above.
We expressly inform you that there are cases where you may see our ads on other sites. These are displayed based on the information we have about you (for example, when you visit or sign up on our site, you may then be directed to Facebook or the Google Partner Network with advertisements for other ancillary products/services).
These are your rights, in the context of our collection and processing of your data.
- The right to be informed about how your data is collected and used;
- The right to access the data we have about you;
- The right to request the rectification of the data we have about you;
- The right to request the deletion of the data we have about you;
- The right to request that you stop sending marketing messages to you;
- The right to request the sending of your personal data to you or to another operator;
- The right to file a complaint, regarding the use of your data, to the competent bodies;
- The right to withdraw your consent;
- The right of opposition;
- The right to go to court.
The above rights are not absolute, and there are exceptions to them, under certain conditions. For any questions, please contact us by sending an email.
To read about the website’s policy on cookies and similar technologies used, see theCookie Policy
We reserve the right to change this Privacy Policy whenever the terms of use are changed or required by law. The last change was made on January 28, 2022.
We are at your disposal with any kind of information related to our products and services, or regarding any additional information related to the way we collect and use your personal data. In this regard, please send us an email from the contact page. Sending emails to us is your implied consent to the transfer to us of any personal data you may provide. The contractual conditions apply.